Merserars Merhaba hanımlar bebeğim 5 gun sonra tam 4 ayını dolduracak. Hep memede kalmak istiyor. Nerdeyse her saat başı memeye gelmek istiyor. Uyku da da 1 satten fazla uyumuyor doktora götürdüm kilosu iyi doyuyor dedi. Tecrübesi olan yazabilirmi
emilia Merserars Atak haftası bu nedenle size daha cok yapışabilir. Bazı bebekler daha cok emiyor bazı bebekler de meme reddi olabiliyor.
Candy_88 Merserars bizimki de etrafı keşfedeceğim diye emmek bile istemiyor, kırk takla atıyorum, ah şu bebeler bir ortaları yok🤦🏻♀️
aysenm yorgunanne51 kaç gündür öyle biz 2 haftadır öyleyiz psikolojim bozuldu 2 buçuk aylık ne zaman geçecek bilmiyorum
yorgunanne51 aysenm benimki doğdu ilk haftadan başladı arada bir hafta emdiyse iki hafta emmedi ama bu hafta çıldırdı sanki ne emiyor ne duruyor