busraaaaeervaaa Kızlar merhaba 3 aylık kızım bugün rotavirüs aşısı oldu aşıdan sonra şikayetleri oldumu bebeklerinizin.
busraaaaeervaaa Uykusuz-annee Benim kızımda normalde pek uykusunda ağlamazdı bugün uyuttum mesela şuan uykusunda ağlıyor sonra geri uyumaya devam ediyor normalde pek yapmazdı bende aşıya yordum açıkçası
Nikita busraaaaeervaaa hayır, mis gibi uyudu. Çocuğunuz genel aşılara nasıl tepki veriyorsa hepsinde aynı oluyor. Benim kızım aşılarda hep uyudu. Normalde uykuya direnir. Mecali olmuyor herhalde. Ben de sadece aşı günleri dinleniyorum😂