Zumra23 yeşillikler çok güzel süt yapıyor olsa da ödem atıcı çay vb. lerini emzirirken çok tavsiye etmiyorlar. Mantığı şu; süt hormonlar yoluyla üretiliyor, kan ve su yoluyla. siz ödem atmaya çalısırken gerekli su dengesi bozuluyor. Suyunu içmek yerine kahvaltıda 5-6 sap yiyin, salatalık yiyin. Ananas elma gibi meyveler olsun kahvaltınızda mesela. Emzirirken böyle ödem atıcı vs. hiçbir sıvı ve çay önerilmiyor. Bol su için.