Kızlar 3 aylık bebeğim sab simplex kullanıyoruz ama artık gazını hiç çıkaramıyor geceleri bile uyuyamiyor en başlarda çok iyiydi tabi bagisiklik kazandı heralde biogai bizi mafetti ağlama krizleri verdi varmı başka öneriniz yarın doktor kontrolü var etkili ama bitkisel olan ?