alparslanim2208 Calpol şurup açıldıktan bir ay sonra atılmalı diyor. Ben açalı iki ay oldu ve şuan bebeğimin diş sıkıntısı için verdim birşey olur mu
Buket57 alparslanim2208 ben bunu doktorumuza sordum 2 ayı geçmese iyi olur demişti bende o şekilde 2 ay sonra yenisini alıyorum.
Miniktirtillarim alparslanim2208 calpol açıldıktan sonra 2 ay sonra etkisini kaybetmeye baslar demisti doktorum. Hele buzdolabina koymak cok yanlis icinde tatlandirici seker vs oldugundan en dibe cökermis vs
FerideDeniz alparslanim2208 ateş düşürücü etkisi azalıyor diye söylemişti doktor. Ama siz ağrı için kullanmışsınız. Sorun olmaz diye düşünüyorum.