230919 Çok fena hastayım . Grip olmuşum ama emziriyorum da ilaç olmaz o yüzden acil yardım güzel anneler . Nasıl iyileşirim bebeğime bulaştırmadan
emilia 230919 Geçmiş olsun canım, parol içebilirsin, ıhlamur tüketebilirsin, umarım en kısa zamanda atlatırsın.
Ozlem2904 230919 parol ağrılar için ve kuru dut çayı çok ama çok iyi geliyor enfeksiyona ve sütte yapıyor. Ayrıca bebekler daha çabuk atlatiyor gribi bulqisrsa çok üzülme ve sık sık emzir
230919 emilia teşekkür ederim parol verdi doktor bir de enfluvir verdi ama tık yok iki gündür bebeğe bakacak başka biri de yok iyileşmem lazım
230919 Ozlem2904 çok korkuyorum kelebeğim hasta olursa diye henüz 7 aylık hapşırmaya öksürmeye başladı bugün
Ozlem2904 230919 üzülme annesi 11aylikekn grip oldum ben 10gun surundum oğlum 3.gun atlattı emen çocuklar çok hızlı geçiriyor