Bebek huzursuz değilse karnı sert değilse hatta karnı sertleşmedikçe hiçbir müdahalede bulunmanıza gerek yok. Kulak çöpünün fitilden hiçbir farkı yok. Fitile de alışmıyorlar zaten. Zorda kalmadıkça vermeyin. Bir zaman sonra bebekler bir rutin belirliyorlar, geçiyor bu durum. Ama fitili verdim yarın düzelir diye net bir şey de yok açıkçası. Biz anneler çok pimpirikliyiz, oysa Bebek zaten kakası varsa dolmuşsa yapar. Benim bebeğim bir ayda toplam 3 kere yapmıştı, ki ikisi fitil vererek. Sonraki ay ise günde 3-4 defa yapmaya başladı. Bebeğe ha diyip kulak çubukları ile de fitillerle de yormayın derim 🤭😌 burada önemli olan Bebek ıkınıp ıkınıp bir türlü yapamıyor mu, ağlıyor mu, uyuyamıyor mu? Bunları gözlemliyorsanız o zaman kaka yapamıyor dersiniz, bunlar yoksa Bebek sadece kaka yapmıyordur. Sağlıkla kalın.