ben1ayse Normalde e bebekten alıyordum ama bi türlü stok bulamıyorum trendyoldan da Şuan sipariş veremiyorum onun dışında hangi mağazalarda bulunur acaba? Bide Prozinc bebek şampuanını kullanan var mı memnun musunuz? Ecowell kadar iyi mi ?
seherskr el1zanbebek ben 17 gündür kullanıyorum toplasanız 4 kere yıkadım kızımın saçlarını..Ve 10 gün önce saçını kesmiştim kesmesek daha iyiydi dedim bugün yine aynı seviyeye geldi hemen 🤭kokusu resmen hiç gitmedi pamuk gibi saçları kızımın..inanır mısınız kızım diğer şampuan türlerinin çoğunu kullandım ve gözlerini hep yaktı kızımın Dalin vs . ama ecowell ile gözleri hep açık banyodayken. Bizim kısa süreli de olsa deneyimimiz bu. hepsiburadadan aldım..hediye deterjan ile birlikte geldi .
livanurvealpinannesi61 el1zanbebek 2 kutu kullandım saç uzatmadı ve aşırı göz yakıyor ıva natura daha iyi ecowell den
livanurvealpinannesi61 ben1ayse ben ıva natura kullanıyorum 2 tanesi 280 TL ecowell aşırı pahalı ben beğenmedim hiç hepsi burada da var ecowell şampuan
livanurvealpinannesi61 el1zanbebek birşey diyemem ben memnun kalmadım özellikle aşırı göz yakıyor saçları da uzamadı hiç bize iyi gelmedi ıva natura daha iyi göz yakmıyor