Merhaba hanımlar, kızım bugün 25 aylık oldu. Boyu 87 cm kilosu 12.
1 yaşına kadar boyu hep 75 persentilde ilerledi daha sonra uzaması yavaşladı. Ben kısayım 163 fakat eşim uzundur 187. Genel olarak ailelerimizde de kısa insan yoktur.
Canımı sıkan şey ise kızımı oyun grubuna yazdırdım kıyaslamak olarak düşünülmesin ama oradaki çocukların hepsinden kısaydı. Daha çok 19-20 aylıklarla aynı boyda görünüyor. İster istemez 25 aylık dediğimde insanların tuhaf bakışlar attıklarını hissedip üzülüyorum. Çocuğumun ilkokulda zorbalığa uğramasından da korkuyorum.
Takipli doktorumuz bir hastalığı yoksa çok şükür der gönderir. Benim elimden gelebilen bir şey varsa yapmak istiyorum. Sizce endokrine ya da başka bir çocuk doktoruna götürmeli miyim?
Bir avuntu arar gibi gelecek ama çocuğu kısa olup sonradan persentili yakalayan oldu mu? Şimdiden teşekkür ederim.