Merhaba Hanımlar biraz uzun yazacağım tam durumu anlamanız açısından.
Benim oğlum ilk doğduğunda iki göğsümün de ucu küçüktü zar zor sağ göğsüme alıştırdım. Solu da ya saparak bazen baya uğraşarak veriyordum. Şuan 3 aylık oldu bugün son 10 gündür uykudan uyanınca gündüz emiyor daha sonra gün içinde uyanık kaldıysa acıkınca emzirmek istiyorum kıyameti koparıyor ne sağdığım sütü içiyor ne göğüsleri sen içiyor mama bile denedim almıyor alsa bile 2 3 dakika o da sağ göğsümü. Silikon göğüs ucu denedim ne denediysem olmuyor anca biraz uyutup sonra sakinleşir uyanınca memeyi emiyor biraz günde 6 7 tane çilli bez çıkarıyor 3 defa kakasını yapıyor doyuyor mudur ve bu daha ne kadar sürer :(