Sevim07 birkizbirerkekannesii evet aradım bugün süt parası 2 ay içersinde alinmadiginda emanete alınır 5 yıl.boyunca..ama doğum.parssi 300 tl olanın 1 yıl.vakti var o ödeme.asamasi demek alablirsn demekmis
Nhrnhr Kuubra66 herkes alabiliyor , dogum yaptiginizdan sonra otomatik olarak yatiyor adiniza , edevlete yazdiginizda gorunuyor olmasi lazim