Kızlar bebeğim 38 günlük gazı devamlı oluyor ama 3 gündür çok yoğun sekılde gecelerı uyumuyor kendini felaket sıkıyor kıpkırmızı oluyor metsil gaz giderici damla kullanıyorum kimyon suyu verıyorm nane kaynatttım verdim 3 gündür ama bana mısın demiyor başka ne yapabilirim bi diğer sorum annenin yediği çocuğa gaz yaparmı yaparsa ne yememem lazım nelere dikkat etmem lazım tecrübeli anneler yazsın