Anneolmusbirkadin sedefff2023 ya bisi dicem ama beni linclemeyin 🤦♀️hemen hemen hepimiizz bebekken ayakta sallanarak uyutulmusuzdur. Yani ne bileyim çok sarsmadıkca hic birsey olmaz.
sedefff2023 Anneolmusbirkadin bende öyle düşünüyorum ama internette ölümle bile sonuçlanabilir diyor Allah korusun
Ayse81 sedefff2023 hayatım internete bakarsan herşey yasak yada zararlı benim bebeğim 3 aylık olucak uyuması için herşekilde her yerde sallıyorum
sedefff2023 Betulsark evet baktım trendyoldan şimdi ama fiyatı biraz tuzluymuş trendyolda 7000 tl diyor
Betulsark sedefff2023 e bebekte daha ucuz canım trendyolda hemen hemen hep 2-3 bin üstüne koyuyorlar geçenlerde 3800 indirime girmişti teendyolda 6bindi
sedefff2023 Minigimherseyim ya anlarmı bilmiyorum belkide gazı falan vardır ama özellikle bu gün çok ağladı ayakta sallayınca sustu
Zeynep-Azra Ayakta başını sarsmadan öyle hızlı hızlı değil de yavaş yavaş sallanabilir diyo çoğu yer yani o bahsedilen ana kucağının ana ayağı versiyonu 😂
Hep-sevgiden sedefff2023 dogum dan 5 yaşına kadar ayakta sallayan biri olarak söylüyorum bence bisey olmuyor ama tabi sakince salla şuan çok küçük zaten ilerde seni delirtip hızlandıracak 🤣