1 hafta sonra 9. Aya gireceğiz, pazar gecesi ateş oldu 2 gün ateşi devam etti üst dişleri köpek dişleri ve yanındakiler patladı patlıyor dişten dolayı ateş oldu. Şimdi ateş yok ama o kadar huzursuz ki sürekli ağlama krizi geçiriyor kucağıma aldığım an susuyor oturduğum an ağlıyor. Uykudan sürekli ağlayarak çığlık çığlığa uyanıyor sürekli dua okuyorum. Ne yemek yapabiliyorum ne işimi görüyorum normalde kendi kendine oynar, yürütecine binerdi. Ne yürüteç biniyor ne oyuncak oynuyor. Uyuyunca odadan çıktığım an ağlıyor, salondan mutfağa gitsem kendini atıyor uykusuzluk zaten öyle. Onunla ben de ağlıyorum artık doktor diş diyor jel verdi şurup verdi sadece mama içerken susuyor çocuk ben kafayı yemek üzereyim neden böyle napıcam ben😔