poyraz_momyy16 semosderler bende de hiç kimse yok çocuğu uyutursam ki çocuğum kolay kolay uyumuyor kolik bebek 1 saat hemen ılac atıp yatıyorum suan yemek yemek çay ıcmek bıle lüks benım ıcın durmuyor hıc
semosderler poyraz_momyy16 Allah kolaylık versin cidden çok zor , annelerimiz böyle böyle depresyona giriyorlar
Sirretnur Benim de öyle aylarca sürdü stresli dönemden geçtiyseniz tetiklemiştir gitmediğim yer kalmadı en sonunda diş sıktığımı öğrendim dişçiye de gidin bakınca anlıyorlar diş plağı verdiler bana dün.