Kızlar selaaamm 🥰 birşey sorucam size. Benim oğlum 21 aralıkta 24 aylık olucak yani 2 yaşında olucak. Şu hani bi konsept hazırlayıp çocuk balonu kesiyor sonra yeni yaşın balonunu getiriyor mumu üflüyor falan ya, o videolardan çekmek istiyorum oğluma. Ama kafam o kadar karıştı ki bi konu da 😅 şimdi biz 1 balonunu kesip 2 balonunu getirip koyucaz oraya yoksa 2 balonunu kesip 3 balonunu mu getirip koyucaz 😅 biraz saçma gelebilir ama takip ettiğim birinin çocuğu da 2021 doğumlu ve onlar 1 balonu kesip 2yi getiriyorlar, eşim de o şekilde olması gerektiğini söylüyor, annem ve kardeşi 2yi kesip 3ü getirmesi lazım diyorlar, o kadının videosunun altına da sürekli 2 kesip 3 gelmeliydi gibi yorumlar var. Benim kafa oldu çorba 😅 bana yol gösterecek olan sizlersiniz kızlar 🥰🥰🤩🤩