Merhaba anneler. İpek Hanıma ufak tadımlar başladım. Yoğurt,patates,havuç,brokoli,Avacado gibi. Tadımlık hemen yoğurt bile 2 tatlı kaşığı. Sebzelerden de çok az. Çatalla eziyorum. Zaten yiyor yemiyor belli değil heryer mama oluyor 🤭
Ama sanki bu çocuğun gazı çoğaldı. Sebzelerden değil de yoğurttan şüpheleniyorum. Süt alerjisi vs olabilir mi aşırı gaz var sürekli homurdanıyor karnı gurul gurul. Bağırsakları el gıdaya mı alışmaya çalışıyor bilemedim. Sizde başına böyle birşey gelen var mı ? Uykusu da tuhaflaştı. Kendi kendine dalamıyor.