damladll Arkadaşlar merhaba emzirirken göğüs ucu hassasiyeti ne zaman geçiyor, yara vs yok ama dokununca duşta vs inanılmaz bir hassasiyet var
Gizmokzilla damladll benim sanırım 1 sene sürdü 🥲 yani ben hep göğüs kalkanı taktım bu 1 sene içinde. Göğüs kalkanını 1 gün takmasam deli gibi hassaslaşıyordu. Sonra böyle kalkanla nereye kadar gidicek dedim kaldırdım kalkanı 1 hafta kadar sızladı sonra geçti şuan hiç bir hassasiyet yok 🥲
humommy damladll ben de senin gibiydim 4. Ayda biraz daha rahatladım bornozumu kapatamıyordum duştan sonra şimdi daha iyi ucu nasırlaşıyor iyice o zaman daha raharlıyorsun
Gizmokzilla damladll yok yok ben de öyle sanıyodum ya ama geçti bebeğiniz daha çok çok küçük kalkan falan kullanmıyorsanız hassasiyeti daha hızlı geçer sizin göğüslerinizin 🥲