Arkadaşlar 14 gunluk erkek bebegim var. Normal dogum oldu. Cesitli saglik sorunlarindan yogunbakimda kuvozde kaliyor hala. Kafasinin sag yukari kisminda yumurta gibi bir sisligi var. Dogum kaynakli diyorlar ama cok kafama takildi. Gecmis olmasi gerekmezmiydi simdiye kadar ? Tecrubeli anneler yardimci olursa sevinirim .. _