Kızlar 3 aylık bebeğim var burnu tıkalı ve hırıltısı var. Serum fizyolojikle sürekli temizliyoruz bir de bu hava makinelerinden aldım ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Uyurken bir kaç dakika yüzüne doğru tutun diyen var, gece boyu belli mesafede durabilir diyen var. Kullanan var mı bilgi verebilir misiniz