aylizmomy Bebeğim şuan 3 aylık 3 no bez kullanıyorum bacaklarında sıkma yapmış gibi kilosuyla bez numarası orantılı kilolu bebek değil zaten ama 4 numaraya geçmem gerekiyor mu anlamadım
bisakinol aylizmomy benim bebeğim 7.5 kg idi 15 gün önce 4. Ay 15 günlük 4 numaraya geçtim daha yeni slepyy kullanıyorum
aylizmomy bisakinol sleepynin bezleri bana çok küçük geliyor ama 15 kg 4 numara kullanıyorsa benim bebiş daha 6 kg falandır
bisakinol bisakinol bebeğim 7.5 kg dı 4. Ay kontrolünde 15 gün geçti üzerinden biraz daha kilo almıştır muhtemelen biz daha yeni 4 numaralı beze geçtik demek istedim 😂