Basaktoplu benim doğumumda orda oldu geldi bebeği kontrol etti hiç bişey söylemeden gitti 5 gunluktu gittik bı kaç bişey sordum ben bunları anlattım deyip azarladı sarılık oldu tekrar gittik kan tahlili verdik şöyle yapın böyle yapın demedi sarılığı geçmiş mı diye gittik size söylediklerimi yaptınız mı dedi bişey demediniz deyince ben bunları her hastama anlatıyorum dedi ben orda sıra beklerken başka bı bayanda problem yaşadı bu tavırlarından sonran zaten bı daha tercih etmedim inşallah bir an önce değişir doktor