Kbrtkk Dr. Filiz hanımı şahsen tanımıyorum ancak birçok paylaşımını takip eder okurum. Kendisi beslenme ile hastalıklarını yenmiş ve eski bilgilerin üzerine yeni bilgiler koymuş bir dr. Yorun yaptıgınız için yazma ihtiyacı duydum, emzirme yanlısı bir dr ve asla mama vermeyin diye kendisinin gönderileri var. Hak vermiyor olabilirsiniz saygı duyarım.. ancak yorumunuz ile yapmadıgı birşey ile suçlamış oluyorsunuz.. Maalesef süt ve süt ürünleri birçok otoimmün sistemi hastalıklarının sebebi. Fermente olmuş süt ürünleri daha masum olsalar da az tüketilmesi gerek.. ancak maddi sıkıntılar, nüfusumuzun çokluğu temiz gıdaya ulaşmamızın önündeki engeller. Otizm konusuna gelince otizm oranlarında ciddi artış varmış. 1. yas sağlık kontrolünde dr otizm riskiniz çok çok az tepkiler iyi sosyal adını duyunca dönüp bakıyor dedi. Öyle bir şüphesi oldugunu fark etmemiştim bile. Süt ve süt ürünleri tüketmeyi bırakan 3-4 yaş grubu çocuklarda mesela geniz eti bademcik alınması operasyonlarına gerek kalmayabiliyor. Bir de bu nüfusa yetiştirmek için inekler sürekli hamile bırakılıp lohusayken sütleri alınıyor, sürekli hormon veriliyor. Yumurta da aynı şekilde, kışın tavuklar az yumurtlarlar. yaza dogru ve yazın daha çok... mevsimine göre beslenmeyi ve dogru beslenmeyi bilmiyoruz ve bir sürü hastalıkla bogusan insanımız var. maalesef..