Sadece karnını doyurmak ıcın değil senı hissetmek ıstedıgınde emmek ıster ılk aylarda her ıstedıgınde emzırın ama emmeyen bebekler ıcın 2saatı gecırmeyın dıyorlar ama bazı bebeklerde memeyı emzık yapıyor o olmasın yeter biz kızımla 3aydır koala gıbı yaşıyoruz ama çok mutluyum