Bir annenin evladı için evladını yetiştirmek için mükemmel olmaya çalışmasının nesi yanlış inanın ben anlamıyorum. Ben yavrum için her şeyin en iyisini istiyorum ve kendimi zorluyorum bu konuda. Yetemediğim olmuyor mu oluyor elbette ve üzülüyorum o zamanlarda ama bunda bir yanlışlık ya da tuhaflık görmüyorum. Doğruları savunmak doğru yapmaya çalışmak neden eleştiriliyor anlamadım gitti. Yetersizlik duygusuyla verilen tepkiler bunlar sanırım.