Canım öyle düşünme valla bizde aynıydık şuan farklımı asla sabah 10 da kalktık İnan ki yarım saat uyudu gün içerisinde sadece 1 buçuk saat uyudu bende ilk öyleydim bebeğimle birlikte ağladığım bile oldu çok yorucu çok zor ama annelik byle bişey bizde 3 aylığız ama zaman o kadar hızlı geçiyor ki o bida buzamanlarına gelmeyecek kızım mızmız olmasına rağmen her gününü ayrı yaşamak istiyorum stres basıyodu uyumuyo diye boşver uyumasın kalsın işler yaparsın oyna şarkı söyle al kucağına dans et geçecek inş huzursuz günler Allah’ın izni ile