Kızlar geçen gün yengem bize geldi ve çoöuk parası alıp almadığı mı sordu bende tek seferlik aldım dedim hayır her ay çoçuk parası veriyorlar dedi bilmiyorum bilgim yok dedim kardeşimde aldı oda bilmiyordu başvuru yapmış baya parası birkmişti kendisine 5 çeyrek yaptı dedi şaşırdım böyle bişey var mı para almadığım süreleri toplu mu veriyorlar yada böyle bir yardım var mı faydalananlar bilgi verirmisiniz