Merhaba güzel anneler kızım 12 ay 15 günlük oldu ama oyuncaklarla hiç işlevine uygun oynamıyor etkinlik yapamıyoruz bultak oyunlarını takmıyor mesela ağzına sokuyor sürekli. Ya da az önce cevizi bir kaptan bir kaba doldurmaya yapalım dedim yapmıyor saldırıyor hepsine ağzına alıp akıp atıyor her şeyi. Normal mi acaba bilmiyorum acaba benim yüzümden mi çok geç oynatmaya başladım ondan mıdır bilmiyorum lütfen bana akıl verin Hayvan seslerini falanda taklit etmiyor ben mi abartıyorum bu yaşta olması gereken mi bu acaba öyle tv telefonda izletmedim hiç