Minikosannesi
Adidas spor ayakkabısını almıstım yüksek tabanlı kışında giyebilmişti. Tavsiyem her ne alacaksanız bileğini kavrasın ki taban biraz sert yani hemen eğilip bükülmesin. Bebegin daha uzun süre ayakta kalmasını sağlıyor düşmesini engelliyor böyle olunca bebekte mutlu, yürüyor diye daha istekli oluyor