Merhaba 9. Gün aile hekimligi tarafından oğlumdan alınan topuk kanı sonucu için 4. Gün arandım riskli görünüp endokrin doktoruna sevk edildiğimizi öğrendim epey telaşlıyım böyle bir şey ile ilk kez karşılaşıyorum 2 gün önce hormon testlerimiz yapıldı ama henüz sonuç çıkmadı bu konuda bilgisi olan ve bu durumu yaşayıp bu testlerde taşıyıcı olmadığını öğrenen her hangi bir bilgisi olan var mı çok endişeliyim 🥺🤲🏻