kukuliiii Kızlar bebeğimin alerjisi varmış kakasından baya kan geliyor doktor önce kendin parayla al 1 ay kullan dedi ama 600 tl ymiş ben 1 ay nasıl alıp durayım bu mamayı rapor çıkartmadı hemen elinde olup uygun fiyata vermek isteyen varmj acaba
Minaa66 kukuliiii biz 3 ay kendimiz aldik 3 4 gunde bir 560 ₺ veriyorduk bence sen doktor degistir canim rapora bagla yetisemiyor insan ucretine
nevermore kukuliiii ben de rapor kesinleşen kadar 2 ay kullandım hepsini hastaneden ücretsiz verdiler
Fikkkooo kukuliiii bende var 1 kutu benimde bebiş alerjiliydi 2 kutu aldım deneme amaçlı içmedi çocuk sütümü düzelttim gerek kalmadı hiç açılmamış yeni alınmış nerede oturuyorsunuz
Ayseylm kukuliiii benim bebeğim kilo almıyor diye özel mama vermişti doktor hemen o gün rapor çıkardı ve ertesi günü olmuştu. ne demek alerjik bebeğe 1 ay al bakarız doktorunuzu değiştirin bence
kukuliiii Minaa66 nasıl rapor çıkarttınız peki devletteki vermedi üniye yolladı üni hastanesine gittim oda 1 ay al kullan sonra bakarız dedi durumu olmayan napıyor çocuk zararmı görsün bağırsakları bu ne saçmalık ya sütüm yetseydi keşke
Minaa66 kukuliiii bizde devlette cok gezindik ozele goturduk devlete gitme amacimiz ozeli karsilayamamk degil araştırma hastanesi oldugu icin en son baktik cok basa donuyoruz ozele gorurduk durumu anlattim direk rapor yazdi zaten canm
Mervetnl kukuliiii 1 kere özel hastaneye gidin muayene olun alerji mamasını raporlar sgk anlaşmalı dr. 700-800 bir kere verirsiniz mamayı ücretsiz alırsınız. Hangi şehirdesiniz?
kukuliiii Minaa66 özel hastane test ve yapmadan rapor çıkartıyomu ekstra ücret alıyomu rapor çıkarmaya bende götüreyim
Minaa66 kukuliiii yok kuzum muane ucreti odedik sadece raporu doktor yaziyor zaten ekstra birsey odemedik eger istanbuldaysan feyza gumuse git cok memnun kaldik kendisinden sozumu hic kesmeden anlattim basimizdan gecen sureci guzel guzel dinledi ilgilendi ek gida icin tarifler verdi medical park hastanesinde 1 400 yada 1 500 olmasi gerekiyor muane ucreti
kukuliiii Minaa66 yok csnım afyondayım ben yaa benim bebiş daha 2 aylık :( olmadı burdan birine götüreyim özele
Minaa66 kukuliiii hm anladim canim bi gotir ozele ugrasma devletle test falan bnden istemediler belki isterler sizden belki istemezler doktora bagli
kukuliiii Mervetnl burda bi hastane var muayene 350 tl sadece ama çıkartırmı işte rapor 50 tane test istermiki
kukuliiii Mervetnl Bir de şey soracağım ya Bu mamanın işe yarayıp yaramadığını nasıl anlayabilirim Çünkü sürekli kanama olmuyor zaten başkada düzgün belirtimiz yok yani belki de süt alerjisi yoktur
kukuliiii nevermore bana niye ücretli al dediki ya Allah’tan bir bayanda varmış ondan buldum bir kutu
kukuliiii nevermore peki mamanın işe yarayıp yaramadığını nasıl anlayabilirim Çünkü sürekli kanama olmuyor zaten başkada düzgün belirtimiz yok yani belki de süt alerjisi yoktur
Mervetnl kukuliiii ne kadar oldu mamaya başlayalı? 2-3 haftayı buluyor belirtilerin ortadan kalkması. Alerjisi yoktur diye düşünmeyin. Bizde sadece mukuslu kaka vardı biz sonradan diğer belirtleei fark ettik mesela geçmeyen hırıltı vs o yüzden mamaya devam edin lütfen 😌
nevermore kukuliiii benim de aynıydı 2 ay kullandık kan gitti arada yanlışlıkla süt ürünü tükettiğimde kan oldu sadece sonra geçti çok şükür. Aslında tüm çocuk doktorlarında bu alerji mamaları oluyor eşantiyon gibi neden size vermediler acaba çok ilginç.
kukuliiii Mervetnl daha hiç vermedim yarın başlayacağım bizde mukuslu gürültülü kanlı kaka oluyor başka bi belirti yok hırıltı dediğiniz içerdenmi gelmesi lazım mesela burnunda ufacık sümük olsa ciğernden geliyomuş gibi oluyor hırıltı burnunu serum fizyolojikle temizleyince geçiyor ama sürekli tekrsr oluşuyo buda sayılıyomu