İyi geceler kızlar. Az önce yaşadığım şeyi anlatmak istiyorum. Eşimle konuşmak isterdim ama şimdi geldik hastaneden ve eşim çok uykusuz, uyudu kaldı aşkım ya 😔 iki saat kadar önce bebeğimle çok güzel gülüşüyorduk, birden nasıl olduysa şiddetli bi şekilde ağlamaya başladı. O kadar çok ve şiddetli ağladı ki, sesi kısılmaya başladı ve kıpkırmızı oldu. Ne yaptıysam bir türlü sakinleştiremedim. Yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum. Baklagiller, mercimek, asitli içecekler, mandalina, portakal, kahve, çiğ soğan sarımsak.. bunları tüketmiyorum. Ama pişmiş olarak yiyorum. Günde en fazla iki bardak çay içiyorum ki o da açık çay. Sabah aksam birer fincan rezene cayı içiyorum. Emzirme süresince en az iki kere mola verip gazını çıkarıyorum. Ama tüm bunlara rağmen yine de gaz sancısı yüzünden hastaneye gittim. Sab simplex veriyorum sanırım pek bi ise yaramıyor. Ayak tabanlarına karnına masaj yapıyorum, arada kantaron ve badem yağıyla da yapıyorum. Ve artık ben ne yapayım bilmiyorum 😔 hastanedeyken ablanın biri muskat diye biseyden bahsetti. Aktarlarda satılıyormuş. Ne olduğunu bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez herhalde. Bilen varsa söylesin ☘️ Kimyon çayı da yapıyordum ama o zaman da sanırım midesine dokunuyordu cok kusuyordu. Hem bi öneri almak hemde dertleşmek istedim 😔 uzun oldu hakkınızı helal edin 💙