kızlar dün 2. ay aşısı oldu bebeğim bıraksam saatlerce uyur dün biraz ateşlendi ama sonra geçti zaten sorun şu ki hiç mama içmek istemiyor içse en fazla 60 ml 5-6 saat aç kalsın anca o kadar içer atak dönemini atlattık derken pamukçuk cıktı basımıza tam atlatıyoruz güzel besleniyor derken simdi de bu kızlar nolur cevap verin kilo kaybedecek diye cok korkuyorum ve bebeklerinizin kilosu ne kadar söyler misiniz