Önceden çok post görüyordum hep linçliyorlardı bende hiç vermedim çocuğuma 2 yaş şuan ama 1 haftadır uyumuyor doktorum önerisiyle buraya sormak istedim vermeden. Annem eczacı verme uyandıktan sonra deli gibi huysuzluk yapar diyor ama doktor ver diyor kararsız kaldım kullanıp da çocuğunda anormal bişey görenler oldumu zararlımı sizce?