haticekpln 15 günlük Bebeğim 2 gündür katılarak ağlıyor. Bende sab sımplex damladan vermiştim bunun bebeğime zararı oluyor olabilir mi? Yaşayan oldu mu? Bugün hiç damlatmadım ama bugünde aynı şekilde ağlıyor ve kafaya takıyorum bana yardımcı olur musunuz?
hunilimomm haticekpln benim bebeğimi kabız yaptı normalde kakasını zor yapan bir çocuktu ama.gazi olduğu için doktor vermişti ama günde bir.kez yapan çocuk 3-4 gün yapmıyordu sonra aklıma.geldi damlayı kestim 4 gün sonra eski haline döndü
A2B4 haticekpln Canım iki oglumda da kullandım hatta şuan biri 40 günlük bak ona fayda etmedi ama ilk oğluma acayip etkisini gördüm.zararı olmaz korkma kilosu kadar sabah,öğle,aksam,yatarken verebilirsin.eğer etki etmiosa biogai al derim
damlasuu haticekpln ben kullandım oğluma o damlayı aşırı da memnun kaldım anında gazını çıkarıyordu, her bebekte belki bu kadar etkili olmayabilir ama damlanın bi zararı olacağını düşünmüyorum
Miniklord Ben ilk çocuğumda kullanmıştım . Komikti . Saatlerini ve damla sayılarını kaçırmamak gerekiyor . Gün içinde düzenli kullanılırsa işe yarıyor eğer düzensiz kullanılıyorsa bu sefer bebek hiç durmuyor
denizcetin Benim kızımda 22 günlük ve gazı var ıkınıyor sürekli ben gaz damlası kullanmak için 1. Ayı doldurmasını bekliyordum doktora gidip danışıp almayı düşünüyordum. Oğlum 2 buçuk yaşında ve oğluma tek fayda eden damla sab simplexti kızıma da aynısını kullanmayı düşünüyorum ama daha çok küçük diye korkuyorum