Puahahah Urazkom ilqcin kagidinda 6 aydan buyukler icin uygun yaziyor sanirim birde ben kullandim hic bir ise yaramadi 3 hafta olcak hala hirilti var
gokceokur Urazkom ben alerjik belirtiler tetiklemesin diye 1 aydır kullanıyorum bugün süresi bitti dahada almicam çünkü bir faydasını görmedim.
gokceokur Urazkom doğduğundan beri burnundan sümük eksik olmuyor ama öyle normal değil balgamlı yoğun.hirilti,burunda kasinti ve geniz eti de var.