Kızlar selam,
Bebişimle 11 aylık olmak üzereyiz. Yakın zamanda işe başlayacağım için elektrikli iyi bir pompa almak istiyorum. Hem taşıması kolay olsun, hem de çekim gücü iyi olsun istiyorum. Bu 2 ürün arasında kaldım. Konu hakkında bilgisi olanlardan öneri rica ediyorum. Bir de genel bir soru olarak: sizce elektrikli pompada çiftli sağım mı yoksa tekli sağım mı almalıyım artık 11. ayda? İşyerinde de kullanacağımı düşünürsek yorumlarınızı bu çerçevede yapabilirseniz sevinirim