Bende ilk defa duydum ama bence çok anlamsız değil. Su çocuğa zararlı değil ama besleyici olmadığı için çocuğu midesini suyla dolduracağı için ve ihtiyacı olmadığı için önerilmez. Ama sarılık sürecinde bebeğin bol çiş yapması gerekiyor. Anne sütü az geliyorsa su verilebilir gelişimini etkilemeyecek kadar kısa süreliğine. Ama anne sütü yeterliyse ve yeteri kadar çiş yapıyorsa zaten sarılığı geçecektir.