Oğlum 20 aylık. Daha önceden hiç yapmadığı hareketleri yapıyor. Mesela ağlarken uğunması nefesi kesilip dudakları mosmor oluyor. Gözlerinin dalması en uzun 6 sn oluyor dalması da. Ekran yok izlese bile tv den miniyo anaokulu şarkılarını aciyorum izleyerek aynısını yapıyor. Sürekli ağlama krizine giriyor en ufak bir şeyde bile çok sinirleniyor inatlasiyor kendini yere vuruyor ismiyle çağırsam bile bakmaz Yusuf gel mama veriyim annem diyorum hemen dönüp bakıyor işine geldiği gibi uyku düzeni çok berbat gece 3 4 uyuyoruz öğlen 12 1 gibi kalkıyoruz . Ve en büyük sorun yemek yemiyor cidden hiç yemiyor 1 haftadır doğru düzgün bir tabak yemek yememiştir çorba VS şeyler yemiyor. Bu 2 yaş sendromu mu başka bir şey mi gerçekten çok zor bi durum 🥲 herseye sürekli ağlıyoruz