ayazbebek_0 benim kızımda öyle oluyordu çok doktor gezdim hepsi farklı dedi biborandan oluyor yok alerji dediler en son bi doktor bildi egzama dedi verdiği ilaçlar hemen kesti her doktor anlamıyor maalesef duduğını asla kuru bırakmayın nemlendirici sürün kışın çok oluyor