Ya kızlar bende alıcam bugün ama toguna bir tüelü karar veremiyorum. Geceleri yorganı genelde belden aşağısına örtüyorum sürekli döndüğü için terler üşütür vs diye. Bazen sarıp sarmalıyorum biraz sıcakmolsun diye ama gene açıyor. Odamız 20-23 arası değişkenlik gösteriyor. 2 tog alsam çok terler mi bilemedim. 1.6 üşütür mü bilemedim. Şaştım kaldım. Sizce ne alayım? Şubata kadar ankarada sonra istanbuldanolcam. İstanbuldaki evi daha sıcak onun için ara bir tog hangisi olur