Karan2023 Bizim 1 haftamız kaldı 11 aya, sakin bebek resmen hırçınlaştı sürekli ağlıyor ama nasıl ağlama sanki dövdük.. beslenme konusunda da iştahlı bebekti birden kesildi ya diş yada atak
sibelkilic Karan2023 ne bıtmeyen ataklar bunlar cocuk yetıstırmekte zor oldu anam 🤣bebekken atak buyunce yaş sendorumu lıse cagında ergenlık dıye dıye gıdıyor 🤣🤣
-Smilee- Biz 11 ay 1 gün olduk atak falan diye kodlamiyorum. Sabah kahvaltı yapmaz yemiyor yani imkansız gibi bişey yedirmek emiyor gezmeyi seviyor arada bı dışarı çıkıyoruz bu yani bizde olan😌🥲