gizarem klima açıyoruz 22 derece falan oluyor, zıbın üzerine 2.5 tog giydiriyorum ve ortmuyorum sıcacık oluyor tüm vücudu. Hatta bazen 19-20 derece olduğunda bile vücudu sıcak oluyor ama kulakları yüzü falan üşüyor diye 22 de tutmaya çalışıyorum. Acaba terleyip soğuyor mu o yüzden mi soğuk oluyor? Çünkü üşümemesi lazım