Bir sorum olucak eğer aramızda psikolog arkadaşımız varsa lütfen cvplasın aydınlanalım 🫶🏼
Kızım 2,5 yakında 3 yaş olacak son zamanlarda sebepsiz yere ağlıyor , yapma dediğim ne varsa abartısız hepsini yapıyor. Tehlikeli yerlere çıkıyor mesela masa üstünden atlamak gibi.. geçenlerde ayağını kırıyordu ama kesinlikle akıllanmıyor yani sonuç şu tam bir aksi çocuk haline dönüştü evet büyümenin bir parçası ama ben bazen gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Oturup konuşmaktan da anlamıyor umursamadan dediğini yapıyor. Bazen çok yoruluyorum ne yapmam lazım bağırdığı zaman , dinlemediği zaman nasıl bir yol izlemem gerekiyor ?