Bebeğim 5,5 aylık. Genzi akıyor belli. Burnu da tıkanıyor arada. Doktora gittiğimizde ilaç v.s hiç bir şey vermedi. Bol bol burnunu yıka dedi. Günde 3 kere izotonik serum suyu ile 10 ml bir tarafa 10 ml bir tarafa olacak şekilde burnunu yıkıyorum. Evet burnundan çıkıyor mukus ama rahatlamiyor çocuk. Yeniden mi doktora gitmeliyiz? Ya da bitkisel bir tavsiyesi olan