Kızlar bebeğim 3 ay 6 günlük. 3 gündür eski düzenimiz tepetaklak oldu resmen. Akşam 8de uyuyup gece 2 gibi uyanıp emip sonra tekrar uyuyup sabah 7de uyanan oğlum gitti uykuya dalmamak için direnen dalsa da saat başı ağlayarak uyanıp sürekli emmek isteyen başka biri geldi. Bir de sürekli huzursuzluk hâlinde. Düzenimiz tekrar geri gelicek mi ya, uykuya hasret kaldım kaç gündür yakınımda kimse de yok ki 1 saat ona verip dinlenebileyim 😔