Aynur83 gazı olmadığına emin misiniz peki? Gazları kolay kolay bitmiyor çünkü 🙈😀 ben kızıma sürekli ama sürekli masaj yapıyordum gün içerisinde. Kullandığım gaz damlalarının haddi hesabı yok. Ona rağmen zorlandığım çok oluyodu. Her gece mama öncesi yarım saat 40dakika masaj yapar sonra mama içirirdim. Pırt pırt belki 30-40 kez gaz çıkartırdı bazen. Gün içerisinde yüzlerce pırt 🙈Yani bitti zannediyoruz ama bitmiyooo 😀 4 gün sonra 5 aylık olcak kızım, hala gaz damlası kullanıyorum. Ve gaz çıkartacağı zaman inanın ki hala emziği hışımla emiyo sonra bi atıyo sonra tekrar istiyo. Emzikle kavga ediyo. Dediğim gibi gazın cidden çok etkisi var. Gazları oldukça beslenmek istiyolar beslendikçe de gazlanıyolar 🤦♀️🤷♀️Ama onun dışında kesinlikle bebek istediği kadar beslenmeli. Midesi alışır büyür vs diye düşünmeyin. İlerde azalıyo yemesi. Kaldı ki anne sütü de alıyo obez olacak değil 😊 Allah kolaylık versin sağlıkla büyütün inşallah 🤲