yyasolii benim korkulu rüyam hakkında sormuşsunuz. Benim kızım bugün tam 5 aylık oldu dün ilk kez gece boyu hiç kundaklamadan uyuttum 🥳 Dönmeye başladığı için kundağı bıraktırmam gerekiyordu fakat elleri hep ağzında olduğu için de emziği çıkarıp atıyordu sonsuz bir döngüye giriyorduk. Defactonun elleri ayakları kapanabilen uyku tulumundan aldım 9 aylık aldım yalnız. Haliyle birazcık büyük olduğu için içinde hareket etmesi biraz zorlaştı bir gece direkt öyle yatırdım. Epey debelendi ama sonunda sızdı. İki haftaya yakındır deniyorum mutlaka gece bir noktada kundaklıyordum özellikle sabaha karşı😅 gündüz uykularında da bir uykuda hafif kundak yaptıysam diğerinde hiç yapmadım. Dün gece de biraz dişimi sıkayım artık dedim sabaha karşı yine debelenmeye ayılmaya başladı ama hiç kundaklamadım umarım böyle devam eder. 5 gündür falan da gündüz uykularını elsiz-ayaksız uyku tulumuyla yaptırıyorum şükür uyuyor. Sabredebilirseniz direkt kundağı bıraktırıp hiç hiç durmadığı zaman kundaklayıp uyutabilirsiniz de. Ben bu tek kol çıkarma olayını da denedim ama ters tepti birini çıkarıp diğerini çıkaramayınca sinir krizi geldi çocuğuma kdkdkd manas destanım bitti amma yazdım vallahi