Kimse kusura bakmasın ama diyet yaparak normalinden daha sağlıklı besleniyorsunuz. Ayrıca süt yapan tek şey su ve bol yeşilliktir. Ben bebeğim 3 aylıkken diyetisyen ile 1 ayda 6 kg verdim. Tabiki emziren anne diyeti uyguladım. Ve sütüm daha da arttı cünkü sabah kahvaltım , öğle yemeğim, aksam yemeğim ara öğünlerim ve günde en az 2 lt su ile beslendiğinde kimin sütü artmaz ki değil mi🤗 siz pasta börekle süt artmasını bekleyin hala🤣 sütlüsünüz yiyin yiyin