sedmomm Ne kadarlık bebeğiniz.
Benim oğlum da kusuyordu şuan 10 aylık yeni doğan reflüsu vardı doğduğundan beri hala da kusar ilk zamanlar o şekildeydi uyuyamiyordum boğulacak diye.
Çok zor fakat azalıyor ek gıdaya geçtiği zaman daha da azalıyor ama tamamen ne zaman biter bilmiyorum.
Anne karnında mide kaoakciklari gelişmediği için dogduntan sonra bu şekilde gelisirken tepki veriyor.
Doktorunuza söyleyin muhakkak idrarada bakacak o da kusma yapar çünkü
Umarım antibiyotik kullanmanıza gerek kalmaz o da ayrı bi illet
Yumuşak göğüs terbiyeli göğüs en güzeli sütünüzü emzirmeden önce sağın.
Reflü yastığı kullanmanızı öneririm az da olsa hafifliyor kusması.
Allah şifa versin sağlıkla büyüsün 🧡